Вівторок, 07.04.2020, 17:29
Вітаю Вас Гість | RSS

ДНЗ "Теофіпольський ПАПЛ"

Наше опитування
Оцініть мій сайт
1. Відмінно
2. Добре
3. Непогано
4. Погано
5. Жахливо
Всього відповідей: 34
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Головна » 2014 » Червень » 3 » Аналітичний звіт про діяльність психологічної служби ДНЗ «Теофіпольський професійний аграрно-промисловий ліцей» у 2013 – 2014н.р
16:03
Аналітичний звіт про діяльність психологічної служби ДНЗ «Теофіпольський професійний аграрно-промисловий ліцей» у 2013 – 2014н.р

Аналітичний звіт

про діяльність психологічної служби

ДНЗ «Теофіпольський професійний аграрно-промисловий ліцей»

у 2013 – 2014н.р

станом на 20 травня 2014р.

І. Загальні відомості про навчальний заклад:

1. ДНЗ «Теофіпольський професійний аграрно-промисловий ліцей»

2. Хмельницька обл. смт. Теофіполь вул. Заводська 1.

3. Кількість учнів - 262 учні (станом на 20 травня 2014р.).

ІІ. Відомість про працівника соціальної служби:

  1. Остапчук Ольга Василівна.
  2. Практичний психолог.
  3. Вища освіта.
  4. У 2009 році закінчила Хмельницьку гуманітарно-педагогічну академію. У 2013 році закінчила університет «Україна» факультет «психологія».
  5. Спеціальність за дипломом: отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Дошкільне виховання» та здобула кваліфікацію магістра педагогічної освіти, викладача дошкільної педагогіки, психології та фахових методик, практичний психолог.
  6. Стаж роботи: педагогічний 12р. на посаді психолога 4р. 9міс.
  7. Проблема, над якою працюю «Психологічний супровід дітей з освітніми проблемами у ПТНЗ».

ІІІ. Матеріально-технічне забезпечення:

Короткий опис робочого місця

Матеріали та документація кабінету

Обладнання кабінету

Нормативно-правові документи

«повне»

Навчально-методичні матеріали

«часткове»

Довідково-інформаційні матеріали

«часткове»

Обліково-статистичні документи

«повне»

Меблі, сейф

«часткове»

Комп’ютер

ноутбук

Аудіо та відео техніка

«часткове»

Інше

(вказав)

                 

 

ІV. Діяльність психологічної служби:

  1. Практичним психологом ДНЗ «Теофіпольський професійний аграрно-промисловий ліцей» проведена методична робота:
    1. Підготовлено рекомендацій:

Для педагогів:

«Спілкування в педагогічному процесі»;

«Методи саморегуляції в умовах стресу»;

«Як попередити потенційний суїцид»;

«Як допомогти при загрозі суїциду»;

«Налагодження стосунків учнів в групі»;

«Емоційні розлади у дітей».

Для батьків:

- Індивідуальні та групові консультації для батьків;

- Відвідування батьків за місцем проживання для надання родинних консультацій з метою вироблення шляхів співробітництва і довірливих взаємин у вихованні дітей;

- Тренінг для батьків: «Моральний ідеал в житті дитини»;

- Науково-популярні лекції для батьків:

         «Батьки, почуйте серцем голос вашої дитини»;

         «Властивості емоційного розвитку підліткового і юнацького віку»;

         «Конфліктні ситуації у сім’ї, методи їх вирішення»;

         «Порушення поведінки у підлітків, як наслідок неправильного виховання".

Для учнів:

- Лекції для учнів:

1) «Ми і конфлікти»;

2) «Життя без гачка»;

3) «Максимальне використання свого потенціалу в житті і професійній діяльності»;

4) «Інфекції, що передаються статевим шляхом».

- Проведення тематичних виховних годин, присвячених здоровому способу життя на теми:

1) «Наркоманія – дорога в безодню»;

2) «Паління та його шкідливий вплив на здоров’я людини».

- Психогігієнічні заняття в групах та з окремими учнями на теми:

1) «Здоров’я - це найдорожче багатство»;

2) «Фізична культура підлітків»;

3) «Шкідливі звички»;

4) «Емоції людини».

- Тренінг: «Як не потрапити до рук торгівців людьми».

- Виступи на учнівських зборах:

1) «Шкідливі звички та способи боротьби з ними»;

2) «Падіння моралі: причини і наслідки»;

3) «Підготовка до праці і самостійного життя»;

4) «Життя – це мить, зумій його прожити».

- Бесіди на годинах психолога і виховних годинах в групах на теми:

1) «Проблеми підліткового віку»;

2) «Мистецтво спілкування»;

3) «Психологічні ігри»;

4) «Типи темпераменту. Чому їх треба знати»;

5) «Головні риси ділової людини».

V. Тематика звернень до психолога протягом навчального року:

з/п

Тематика звернень

Кількість

звернень

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.

З боку батьків.

-Проблеми поведінки дітей (підвищена тривожність, сором’язливість);

-Проблеми батьки-діти (непорозуміння з підлітками вдома);

-Міжособистісні стосунки учнів;

-Особисті та сімейні проблеми;

-Шкідливі звички;

-Статеві стосунки у ранньому віці;

-Інше.

 

З боку педагогів.

-Порушення поведінки учнів;

-Проблеми, пов’язані з навчальною діяльністю;

-Шляхи покращення психологічного клімату в групі;

-Особисті та сімейні проблеми;

-Професійне вигорання вчителя;

-За результатами психодіагностики;

-Проблеми в стосунках «учень-учитель»;

-Консультування щодо складання психолого-педагогічної характеристики;

-Підготовка та проведення позаурочних виховних заходів;

-Ціннісні орієнтації учнів;

-Інше.

 

З боку учнів.

-Самовдосконалення (пізнання себе, власних здібностей, можливостей, бажання краще вчитися, розвиток пізнавальної сфери);

-Відсутність мотивації навчання;

-Проблеми в стосунках з батьками, в сім’ї (дефіцит уваги з боку батьків, розлучення, сварки батьків);

-Міжособистісні стосунки, конфлікти з однолітками;

-Подолання шкідливих звичок;

-За результатами психодіагностики;

-Вихід з кризових станів;

-Непорозуміння та стосунки з батьками, дорослими;

-Взаємини «учитель-учень»;

-Дружба, кохання;

-Конфлікти з учителями;

-Адаптація в колективі;

-Ціннісні орієнтації, самореалізація в житті;

-Інше.

З боку інших зацікавлених осіб (представників громадськості тощо).

-Участь у конкурсах, заходах;

-Запити з судових органів;

-Участь у роботі координаційної ради з питань профорієнтації;

-Особисті проблеми громадян;

-Підбір літератури з окремих проблем;

-Співпраця з кримінальною міліцією;

-Співпраця з центрами соціальних служб;

-Кризові ситуації.

28

 

 

 

 

 

 

 

 

 

105

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

284

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

65

 

VІ. Соціально-психологічні дослідження, тренінги, моніторинги.

Групова діагностика:

  1. Опитувальник Ганса Айзенка;
  2. Методика «КОС»;
  3. Методика «Ваша тривожність»;
  4. Методика «Учитель-учень» (за Ю.Ханіним і А.Стамбуловим);
  5. Діагностика лідерських здібностей (Є.Жариков, Є.Крушельницький);
  6. Діагностика рівня емпатії (В.В.Бойко);
  7. Методика діагностики рівня відчуття самотності (Д.Рассел, М.Фергюсон);
  8. Методика «Визначення типу темпераменту» (А.В.Бєлова);
  9. «Визначення ступеня ризику залучення учнів до вживання наркогенних речовин» методика В.М.Оржеховської;
  10. Методика Дж.Марено «соціометрія».

Перелік корекційно-розвивальних програм:

  1. Тренінгове заняття «Моя індивідуальність»;
  2. -//-     «Пізнай себе»;
  3. -/-      «Спробуй подолати свої недоліки»
  4. -//-     «Позитивний образ – «Я»»;
  5. -//-     «Творімо добро і посміхаймося кожному»;
  6. -//-     «Я і вміння долати конфлікти»;
  7. -//-     «Я – людина, моє життя прекрасне»;
  8. -//-     «Життя – найвища цінність людини»;
  9. -//-     «Лідер та його команда»;
  10. -//-     «Як стати толерантною людиною»;
  11. Заняття з учнями «групи ризику»;
  12. Заняття з елементами тренінгу «Я обираю здоровий спосіб життя»;
  13. «Конфлікт. Стилі поведінки в конфлікті»;
  14. «Корекція підліткової сором’язливості».

VІІ. Участь у реалізації національних, державних та регіональних програм:

Назва програми

Зміст пункту програми

Звіт про виконання

(кількість проведених

заходів, вказати які заходи було проведено

на рівні обл., району)

Кількість осіб

охоплених по цільових групах

(учні, батьки,

педпрацівники)

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

Державна програма «Репродуктивне здоров’я нації» на період до 2015 року

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Загальнодержавна програма «Національний план дій щодо реалізації Конвенції ООН про права дитини» на період до 2016 року

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Державна цільова соціальна програма «Молодь України» на 2009-2015 роки

1.1 Інформування населення про ризики та шкідливі наслідки для здоров’я людини куріння тютюнових виробів чи інших способів їх вживання, шкідливого впливу тютюнового диму, а також переваги здорового способу життя.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.1. Соціальне забезпечення та підтримка сімей з дітьми. Підвищення рівня культури сімейних стосунків і відповідальності батьків за виконання своїх обов’язків шляхом активізації участі батьків у семінарах, тренінгах, що сприяють формуванню сімейних цінностей.

2.2. Захист прав дітей, які вчинили правопорушення. Запровадили у практику новітні методи та форми роботи з дітьми, схильними до правопорушень; підвищили рівень обізнаності учнів з правових витань.

3.1. Проведення виставок, засідань за круглим столом на тему «Вибір молоді – здоров’я»

-Підготовлення та поширення буклетів, листівок, матеріалів на наочних стендах, що розміщені в навчальному закладі, про шкідливі речовини та інгредієнти тютюнових виробів, що виділяються з тютюновим димом під час їх куріння.

 

-Поширення серед підлітків інформації про спеціалістів та їх місцезнаходження, які здійснюють лікування залежності від тютюну.

 

Проведено лекції тренінги, виступи перед батьками зі зазначеної теми.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Запровадження освітніх програм, зокрема «рівний-рівному».

 

 

 

 

 

 

 

Презентація на виставках, засідання за круглим столом з проблеми формування здорового способу життя молоді.

 

 

 

VIIІ. Експериментально-дослідна робота працівників психологічної служби системи освіти.

з/п

Тема експериментальної роботи

Керівник (П.І.П, посада, місце роботи)

Нормативний документ, який регламентує впровадження

К-сть

НЗ

Етап

впровад

ження

Рік впровад

ження

Перспективи

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

Міжособистісні стосунки в педагогічному колективі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Психологічний супровід дітей з особливими освітніми потребами в закладах професійної освіти

Остапчук О.В.

(практичний психолог ДНЗ «Теофіпольський ПАПЛ»)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Остапчук О.В.

(практичний психолог ДНЗ «Теофіпольський ПАПЛ»)

Затверджено на засіданні кафедри педагогіки і психології Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії і рекомендовано до друку. (протокол № 5 від 17.12.2012р.)

 

Рекомендовано педагогічною радою Теофіпольського ПАПЛ, протокол № 2 від 17.01.2014.

 

 

2013р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2014р.

Презентація посібника в інших навчальних закладах

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Презентація посібника в інших навчальних закладах

 

VІІІ. Зв’язки з громадськістю:

  1. Звернення у Теофіпольський РВ УМВС України у Хмельницькій обл.
  2. Звернення до Теофіпольської служби у справах дітей.
  3. Звернення до голів сільських та селищних Рад.
  4. Звернення до соціальної служби для сім’ї, дітей та молоді.
  5. Зустрічі і консультації із лікарями з питань здорового способу життя.
  6. Бесіди з учнями та їх батьками за місцем проживання.
  7. Робота з батьківським комітетом ліцею з питань навчання та виховання учнів.

 

 

Практичний психолог                     Остапчук О.В.

Перевірив:                                       заступник з ВР - Причепа А.К.

Переглядів: 1622 | Додав: Ksenija | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Екологічна освіта

 

 

 

Безпека громадян

 

 

 

Пошук
Календар
«  Червень 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Друзі сайту