Неділя, 21.10.2018, 01:35
Вітаю Вас Гість | RSS

ДНЗ "Теофіпольський ПАПЛ"

Наше опитування
Оцініть мій сайт
1. Відмінно
2. Добре
3. Непогано
4. Погано
5. Жахливо
Всього відповідей: 34
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Каталог статей

Головна » Статті » Методична робота

Методична комісія викладачів і майстрів виробничого навчання будівельних дисциплін об'єднує педагогів, під керівництвом яких учні навчаю

Методична комісія викладачів і майстрів виробничого навчання будівельних  дисциплін об'єднує  педагогів,  під  керівництвом яких учні навчаються азам таких професій, як "Штукатур, лицювальник-плиточник» та "Електрогазозварник".

Методична проблема методичної комісії -  «Використання активних  форм і методів навчання на уроках теоретичного і виробничого навчання»

Цілі та завдання МК:

- Організація розробки навчально-методичних комплексів з дисциплін і професій.

- Використання різних форм і методів роботи, що сприяють розвитку творчої активності учнів.

- Створення ефективної системи контролю якості професійної підготовки.

- Виявлення передового досвіду та організаційно-методична підтримка впровадження та розвитку інноваційних форм навчання.

 

Серед питань, які найчастіше розглядають на засіданнях методичної комісії- обговорення та затвердження тематичних, поурочно-тематичних планів, переліків з виробничого навчання, комплексно-кваліфікаційних завдань відповідно до держстандартів наступних професій «Електрогазозварник», «Штукатур, лицювальник-плиточник»,  графіків проведення  ЛП робіт, консультацій , тематики відкритих уроків та іншої навчально-плануючої документації. Члени МК  протягом 2015-2016 навчального року вивчатимуть  досвід  викладача  спецдисциплін  Костарева Л.В. щодо використання на уроках інформаційно-комунікативних технологій. Серед останніх напрацювань викладача у цьому напрямі - методичні розробки уроків із предмета "Обладнання і технології зварювальних робіт" на такі теми: "Класифікація джерел живлення зварювальної дуги"  та "Балони для стиснутих, зріджених та розчинених газів".

  Відповідно до методичної проблеми  МК активно працюють і інші члени МК. Так, майстер виробничого навчання Романовська Л.С. створила методичну розробку  із виробничого навчання на тему «Методика впровадження виробничих інновацій у навчально-виробничий процесс»,  майстер виробничого навчання Чухрай В.В. – методичну розробку на тему «Провішування поверхонь, влашту-вання марок і маяків». Регулярно проводяться відкриті уроки всіма членами МК. Зокрема , був проведений бінарний урок із предмета «Обладнання та технології зварювальних робіт» та виробничого навчання електрогазозварників, який провели викладач Костарев Л.В. та майстер в/н Бойко В.В., на тему: «Техніка газового зварювання». Також регулярно членами МК ведеться робота щодо корегування та поповнення паспортів комплексно-методичного забезпечення професій «Електрогазозварник»,«Штукатур, лицювальник-плиточник».Так, майстри в/н створюють нові інструкційно-технологічні карти по професії «Лицювальник-плиточник 2-го розряду.» Викладач Костарев Л.В. працює над створенням  «Робочого зошита учня» із предмета «Обладнання і технології зварювального виробництва», нових опорних конспектів      із цього предмета. Систематично відбувається обговорення підсумків взаємовідвідування уроків  теоретичного та виробничого  навчання. Таким чином, вся діяльність педагогів спрямована  на впровадження різноманітних прийомів, методів навчальної та  виховної діяльності на всіх ступенях навчання та виховання, які  сприяють формуванню життєвої компетентності учнів, активізації  навчального процесу.

Категорія: Методична робота | Додав: Ksenija (30.09.2015)
Переглядів: 122 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Екологічна освіта

 

 

 

Безпека громадян

 

 

 

Пошук
Друзі сайту